עיצוב האירוע לחוויה המושלמת

עיצוב אירוע הוא חלק נכבד ביצירת החוויה ויצירת אירוע מרהיב ומוצלח. האוכל יכול להיות טעים והמוסיקה יכולה להיות נעימה לאוזן, אך ללא תפאורה מתאימה וללא יצירת הסיפור  שאליו נכנסים האורחים, האירוע יהיה חסר. זוהי מהות עיצוב האירוע. עיצוב אירוע ייתן את אפקט ה-"וואו" שאתם רוצים ואת תחושת הסיפוק בסיומו.

עיצוב אירועים קטנים ואישיים הוא תורה שלמה המאגדת בתוכה את תורת הצבעים, הפנג שווי, דקורציה ועוד. בחירת הצבעים הנכונים, שילובם במקומות הנכונים  עם הריהוט והאביזרים המשלימים המתאימים.  כשאני חושבת על עיצוב אני מדמיינת את ההרמוניה שאני רוצה ליצור באירוע, ושכל אורח ואורחת יהינו מהמרחב.

מה כולל עיצוב האירוע?

הכל תלוי בחלומות שלכם:

מיתוג האירוע לפי הקונספט שבחרתם. גוונים וצבעים שתרצו שישלטו באירוע. ריהוט שבנוסף להיותו פונקציונאלי, צריך להתאים לקונספט העיצובי של האירוע. דקורציה ואביזרים משלימים שידברו באותה שפה עיצובית עם שאר הפרטים באירוע. פרחים שתמיד מוסיפים יופי וצבע לאוירה, ומרגשים כל פעם מחדש. 

אתחיל ואומר כי עיצוב חתונה ועיצוב האירוע מתחיל קודם כל ברצון שלכם. בעיניי אירוע מוצלח הוא קודם כל אירוע שמתאים ומותאם לצרכים שלכם. אתם יודעים מי אתם ומיהם האורחים שלכם, לכן הקווים הכלליים של העיצוב יתחילו מכם.

 לעיתים ישנם מתחמים רבים שיש לעצב. ניתן לעצב כל אחד מהם באופן שונה, הכל תלוי בחזון. ישנו עיצוב מתחם החופה, עיצוב שולחנות לאירועים, עיצוב אולם לחתונה, מתחמי האוכל השונים וכמובן רחבת הריקודים. עיצוב אירוע בעצם מתחיל מאזור החנייה וההגעה למרחב האירוע ועד למרחבים המרכזיים ואזורי הישיבה. הכל מוקפד ומיועד לנוחות מירבית, קלות ונגישות, תאווה לעיניים ותחושת הנאה. הצוות יודע, מיומן וערוך ליצור את התפאורה וליצור את התחושה המרגשת של האירוע. 

אני מפיקה ומעצבת אירועי בוטיק אינטימיים בדיוק בשביל ליצור את רגע הקסם עבורכם באווירה נעימה ובתפאורה ייחודית. אני אוהבת לשמח ואוהבת לראות אנשים שמחים.  אני רואה זאת אל מול עיניי בעת שלבי העיצוב וההפקה כולה. תוכלו ליהנות מהאירוע ולדעת שהאירוע מעוצב ומתוכנן באופן המיטבי והאיכותי ביותר. 

אהבתם? שתפו חברים

עוד במגזין
פתח צ'אט
ענבל ינאי סטייליסטית לאירועים
היי. איזה אירוע אתם חוגגים ומתי הוא אמור להתקיים?
Call Now Button