בחירת ספקים לאירוע

הפקת האירוע כוללת מספר אלמנטים. בכל אלמנט ישנו ספק מקצועי ואמין וישנה חשיבה מעמיקה להתאמה מדויקת לצרכים, לרצונות ולקונספט האירוע. 

עיצוב האירוע

אתם נכנסים למרחב האירוע ואתם תגידו ’וואו‘. כך, גם האורחים שלכם. העיצוב הוא מאבני הבסיס לאירוע מוצלח ואנו שמים לב לכל פרט ופרט כדי לוודא שזה אכן יהיה כך. מהצבעים והמיקומים השונים של הריהוט ועד לתפאורה ולעיצוב מתחמים חשובים כמתחם חופה, רחבת הריקודים, מרחבי הישיבה ועוד. 

מוזיקה – די ג‘י

המוזיקה מעניקה את האווירה ואת המעטפת. באירועים שלנו אנו מוודאים שהמוסיקה לא תאפיל או תחריש אוזניים. המוסיקה צריכה להיות משולבת עם שלבי האירוע השונים ולאפשר לאורחים את רגעי המנוחה,  כמו גם רגעי השמחה והריקוד. המוסיקה משפיעה על הלך הרוח ומחזקת את האירוע. זהו הדגש המרכזי ביותר כאשר אנו ניגשים לבניית הפלייליסט של האירוע. הדי ג‘יי שלנו מעודכן בטרנדים השונים ובעל ידע נרחב במוסיקה. בין אם תגיעו מוכנים עם רשימה משלכם או העדפה מסויימת ובין אם תגיעו מבולבלים וחוששים, נדע לעזור ולהתאים את השירים, הז‘נארים וסגנונות המוסיקה השונים לאורך האירוע ובהתאם לאורחים שלכם, לאופייכם ורצונכם וללוח הזמנים של האירוע.  

אוכל (קייטרינג, שף פרטי, דוכני מזון)

האוכל מהווה אחד מהמרכיבים המרכזיים של האירוע ואחד ההנאות הגדולות והוא יוכן בדיוק לפי בחירתכם שאורחיכם לא ירצו להפסיק לאכול. בגלל חשיבותו הרבה ומכיוון שמדובר על אירוע רב שעות, חשוב לי להעניק אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בהגעתו של שף פרטי שיביא את נסיונו, טעמו והכשרתו לידי ביטוי במאכלים מדהימים. אפשרות פופולרית מאוד היא קייטרינג מוקפד ואיכותי שיעניק חווייה קולינרית ומהנה. כמובן, דוכני מזון מעניינים וממוקמים במתחם האירוע יעניקו ערך מוסף של הנאה לחיך. כל אחת מהאפשרויות מעניקה נופך מאוד מיוחד לאירועי הבוטיק וכמובן מתאימה ומותאמת למאפיינים הייחודיים של אירוע אינטימי ואישי. 

שרותי בר אלכוהול

יין ישמח לבב אנוש ולרוב זוהי גולת הכותרת של האירוע שמאפשרת הנאה מירבית  כבילוי איכותי ומיוחד. בר האלכוהול שלנו יגרום לאורחים שלכם לחזור שוב ושוב לריפיל, להזיז את הגוף עד השעות הקטנות ולהנות בדיוק כמו שהייתם רוצים שהם יהנו. בשלב התכנון, נבין מה הצרכים ומי הקהל שמגיע לאירוע שלכם ונבחר מבין מגוון סוגי אלכוהול שלנו את המתאימים ביותר. 

צילום סטילס ווידאו

מהי הדרך הכי טובה לשמור זיכרון? צילום. אתם רוצים את הצלמים הטובים ביותר שיוכלו לתפוס את הרגעים המיוחדים, המרגשים והראויים לזיכרון. תוכלו לבחור באפשרויות צילום ומגוונות. צילום לאירועים בכל אפשרות נעשה באופן מוקפד וחד ובאופן מקצועי. גם לאחר האירוע, החיוך ישאר על פניכם כשתראו את האלבום וסרט האירוע. מזכרת שתרצו לראות ולהראות שנים רבות. לפי בחירתכם האורחים שלכם אף יוכלו לקחת עמם מזכרות בסוגים שונים. 

הכל אפשרי

מעבר לאבני הבסיס לאירועים, תוכלו לבחור אטרקציות שונות אשר יעצימו ויחזקו את חוויית האורחים שלכם. בהתאם לרצון שלכם אוכל להמליץ בין האטרקציות השונות. תוכלו להוסיף עמדות שזירה, מגנטים, אינסטבלוק, בר מתוקים, עמדת שייקים, עמדת וופל בלגי ופנקייקים, להקה או זמר , מתנות לאורחים ועוד ועוד. הדגש שלנו הוא לשמח את האורחים שלכם, למקסם את ההנאה לאורך האירוע ולהשאיר טעם של עוד וזיכרון משמעותי. 

אהבתם? שתפו חברים

עוד במגזין
פתח צ'אט
ענבל ינאי סטייליסטית לאירועים
היי. איזה אירוע אתם חוגגים ומתי הוא אמור להתקיים?
Call Now Button