בחירת לוקיישן לאירוע

בשלב הראשון, אנו צריכים להבין מה בכלל אתם רוצים שיהיה באירוע ומה החוויה שאתם רוצים להשאיר. זהו שלב ההכרות ויצירת החזון והדרך להגיע אליו. מהרעיון הכללי של הפקת אירוע, העיצוב, האווירה, המבנה ועד לצבעים, לקייטרינג והתקציב.  מכאן נתחיל בהגשמת החלום. הכל אפשרי. 

על איזה קונספט של אירוע חלמתם?

אירוע בטבע

המרחב, האוויר הצלול, ריח האדמה. אירוע עוצר נשימה בחיק הטבע. מדובר על תהליך מוקפד ומתוכנן היטב בשילוב משחק עם הטבע ועם מה שהוא מה שמביא עימו.  זה יהיה באמת אירוע בלתי נשכחת.

אירוע באולם

האירוע שחלמתם עליו כל החיים יתגשם ברוב הדרו באולם עם מיטב האפשרויות לשמח לבב אורח. עיצוב אולם  , מוסיקה מדהימה, אוכל טעים, פרחים מרהיבים, גימיקים וטרנדים קיימים, מרחב נעים המעניק נוחות מירבית לאורחים שלכם. כל זאת ובמסגרת של אירוע בוטיק אינטימי ואישי. 

אירוע בבית

הפקת אירוע בבית זה אירוע אישי באווירה משפחתית ואינטימית. אם זה בחצר הבית או בסלון הביתי, עבודתנו היסודית והעוטפת תעניק לכם אירוע מרהיב שישאיר רושם וישמח עוד שנים רבות. 

אירוע בוילה פרטית

אירוע בוילה זאת אפשרות ייחודית ומיוחדת המאפשרת לכם ליצור לאורחים שלכם ולכם אווירה אינטימית קרובה. כאן נוכל לעצב לפי רצונכם ובאופן מדיוק לצרכים שלכם. סידור הישיבה, עמדת הריקודים, הברים, הריהוט והעזרים ועוד. כל אלו  יימצאו בידי המיומנות. זיכרון מתוק  וייחודי.

אירוע בים

לאריוע עוצמתי ונינוח תוכלו לבחור בים. להרגיש את החול ברגליים ולנשום את אוויר הים. בחירה בחוף ים שקט ואינטימי הוא אירוע שיזכר לעד. כאן ניצור עבורכם את החלום המושלם תוך בנייה נכונה ובטוחה של המרחב  ושימוש בניסיון רב בהתנהלות והפקת אירועי בוטיק בתנאי חוף הים.

כל שנותר הוא ליהנות

במהלך השנים יצרתי קשרים אישיים ואמינים עם הספקים הטובים ביותר בתחום הפקת אירועים אינטימיים בכלל ובתחום הפקת חתונות בפרט. האירוע שלכם הוא אירוע של פעם בחיים. ואני לא מתפשרת על הטובים, האמינים והמקצועיים ביותר. העבודה הרציפה עמם אף מאפשרת חסכון בכסף וניצול נכון ושל תקציב האירוע. בכל אירוע אני בוחרת את המתאימים לכם, לתקציב ולקונספט הנבחר.

אהבתם? שתפו חברים

עוד במגזין
פתח צ'אט
ענבל ינאי סטייליסטית לאירועים
היי. איזה אירוע אתם חוגגים ומתי הוא אמור להתקיים?
Call Now Button